Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Ännu en dag...

Av Camilla - 21 juli 2009 20:31

...som har tagit slut...


Dagarna går och snart är det bara en vecka kvar på min semester, känns jätte konstigt, men samtidigt bra eftersom jag är laddad att börja jobba igen och ta tag i allt som måste göras på min avdelning. Både vad gäller miljön och arbetslaget...


Vad har man gjort idag??? Inte mycket! Jo, jag har hunnit varit och tränat lite och även städat badrummet innan Sessan somnade gott i sin säng. Sitter framför dator och har på Allsång på Skansen i bakgrunden. Ganska skönt att inte ha så mycket inplanerat, men det blir ganska tråkigt när man verkligen inte har något speciellt att göra.

På lördag åker jag och J upp till Gnarp med svärföräldrarna och det ska bli skönt. P kommer upp på söndag kväll och N, T och J kommer upp nån gång under söndagen. Jag och N ska ta en långpromenad i skogen och bara prata, prata och prata.

Åker hem antingen tisdag eller onsdag morgon. Måste hinna med lite saker innan jag börjar jobba igen. Jag och M ska ha en tjejkväll med lite god mat och dricka och så ska vi skvallra. Skönt att jag kan prata med dig M, tack!

Nån dag ska J sova över hos M och sen måste jag lämna tillbaks bilstolen som vi lånat av M och M. Tack för lånet! S och J kanske kan leka nån timme då oxå.

 
 
Ingen bild

Mia

21 juli 2009 21:29

Semestern brukar tyvärr försvinna fruktansvärt fort...jag ser redan slutet på min..och den har inte ens börjat! :-)

Ni kommer få det jättebra uppe i Gnarp. Bara ta det lugnt och rensa skallen och göra ingenting...ja, förutom att gå i skogen och snacka skit...och dricka en o annan cider kan jag tänka mig! :-)

Ser fram emot tjejkvällen. Det ska bli kuligt. Du kan alltid prata med mig...om allt, det vet du.

Kram, kram....

 
Nettan

Nettan

21 juli 2009 21:31

Ja, men gör det, köp en platta med cider du... sen så är det ju så att kl 15.00 är det magiska klockslaget i Gnarp, DÅÅÅÅ får man ta första drickat....

Kraaaaaam

http://www.skorpan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards