Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Camilla - 15 juli 2009 22:35

Fick ett infall igår och ringde min far och frågade honom om han ville spela golf med mig idag. Det tyckte han var en bra idé så en tid bokades till kl 11.00 idag på Viksjö´s 9-håls bana.

Det var en jätte trevlig och rolig runda som blev 2 efter lite lunch i klubbhuset. Det gick väl så där för mig de första 9, men efter lite mat i magen så förbättrades spelet oerhört och man kunde känns igen sig lite efter nästan 3 års frånvarao från sporten. Spelade nästan inget året som jag var gravid och inget förra året då J var liten och jag inte hade något sug efter det.

Men nu hopaps jag att suget har kommit igen och att det blir fler rundor innan säsongen är slut. Det är ju kul när man väl står där och ska slå ut på första tee. Då kommer vinnarskallen fram och jag vill verkligen visa att jag kan. Fick på ett par jätte slag idag och även några fina puttar.


På em åkte jag, J och P upp till Vällingby för att leta efter hårklämmor. Hittade alla färger, men inte lila. Varför finns det inga lila? Vill ha det! Får nöja mig med de jag har och plus svarta och genomskinliga.


Åkte även en sväng till IKEA med J där vi mötte upp mormor och moster. Moster skulle köpa ett skrivbord, men vi kom därifrån med allt annat än det. Mormor köpte en fotölj till lilltjejen. Den ska hon ha när hon tittar på tv plus dricker vällingen på kvällen var tänkt.


Nu ska jag snart sussa sängen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards