Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Camilla - 11 juli 2009 20:14

Grattis på födelsedagen Jimmy!!!

Hoppas att du blev nöjd över presenten från oss. Det är inte lätt att komma på bra presenter till dig.

Firade Jimmy hemma hos hans mormor och morfar vilket är J´s farmor och farfar. Plankstek och tårta. Jätte gott!


Det känns inte som om min semester har börjat ännu, men jag hoppas att den känslan kommer imorgon kväll när jag inser att jag inte behöver ställa väckarklockan och om det inte känslan kommer då så måste den komma på måndag morgon. Vill verkligen få den där semester känslan.


Har suttit och gjort en lista på allt jag vill ha, som typ mobiltelefon, mp3-spelare, bilstereo, bärbar dator, kamera och nya bowlingklot. Vad allt kostar nu för tiden och ändå har det varit en finanskris här i Sverige, konstigt. Jätte många människor har blivit av med sina jobb och priserna på saker och mat blir bara högre och högre, borde det inte vara tvärtom?

Jag ska att försöka att pricka av listan allt eftersom. Får ta det som är viktigast att köpa såsom kamera, vår kamera har gått sönder, och när jag får mer pengar köpa det andra. Har ju en födelsedag som nörjar närma sig. Drygt 1 månad kvar. Sen får man väl vänta till jul och hoppas på lite julklappspengar. Är ju ingen stress att köpa ny dator t.ex

Av Camilla - 11 juli 2009 07:44

Första dagen på semestern och man hade hoppats på att J skulle sova iaf till 8 idag som hon brukar, men nej då. Hon vaknar 06.48 vill ha sin vällinng och somnar inte om igen. Jätte roligt! Ibland undrar jag om hon känner av att jag är hemma och tänker att då kan vi gå upp tidigare. Hoppas bara inte att det kommer att vara så här hela semestern, för då kan ja ju lika gärna jobba och gå upp vanlig tid. Jag kräver inte att få sova till 9 eller 10, men till 8 skulle det vara skönt att få sova till.

Ska gå och göra frukost, är jätte hungrig.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards