Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Camilla - 19 juli 2009 20:19

...från ett underbart fint bröllop i Åkersberga.

M och M, det var ett underbart bröllop. Du var så vacker i din klänning M och M, du var jätte stilig.

Hoppas att Ni får en underbar bröllopsresa. Ta vara på tillfället och njut av varandra.


En super rolig fest, men för min del blev det nog en, eller kanske 2 eller var det 3 för många päronkonjaker...???!!! (Eller var det 5 för mycket???)

Var jätte länge sen man mådde sååå här dåligt dagen efter, men det är mitt eget fel så jag ska inte klaga. Ska aldrig drick alkohol igen. Vill inte må dåligt och verkligen inte som jag gjorde i morse. När man knappt kan stå upp när man vaknar har man verkligen druckit FÖR mycket dagen innan. Tack Ika för att du skjusade hem oss, var verkligen inte förmögen att köra bil.


Sessan har haft en underbar helg med farmor och farfar i husbilen. Hade varit jätte duktig och tyckt att det var super roligt berättade farmor och farfar. Är så stolt över min dotter som uppför sig när hon är med andra än mig och P. Det är med oss som du ska vara gnällig och jobbig, det är det vi är till för. Älskar dig min solstråle! Du är mitt allt och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Jag kommer att göra allt för dig, bara så du vet!


Sessan sover redan, somnade på typ 1 min och utan att jag var inne i rummet. Hon har bara sovit 15 min under dagen, så det var inte så konstigt att hon somnade fort. Hoppas bara nu att hon iaf sover till 7 i morgon bitti.


Imorgon blir det en lugn dag. Vi kanske går över till faster en stund eftersom hon är ensam hemma imorgon.

Jag skulle behöva städa och tvätta lite innan vi åker till Gnarp så jag slipper det när vi kommer hem. Måste bara ta tag i det, är sååå tråkigt.


Sen måste jag hitta en dag som jag och J kan åka till släkten i Eskilstuna. Var jätte länge sen jag var där och jag vill att de ska träffa J. Det är ju faktiskt deras barnbarnsbarn och för dem är det inte en liten sak att träffa henne utan en gigantisk sak.


Ska sätta mig och skriva en lista över vad som måste göras och när...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards