Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Camilla - 16 juli 2009 20:02

Idag hade jag och P att vi skulle åka in med J till stan och möta upp farfar och ta en lunch och det viktigaste, gå och köpa bröllopspresent till M och M. Vi hade tänkt åka in med tunnelbanan, men farfar sa att det var bättre att ta bilen in och ställa den på hans jobb, vilket vi gjorde.

Vi kom in till stan runt 10 och farfar ville visa J hans kontor, så det fick han. När vi var klara där tog vi en promenad till bröllopspresent affären och köte det vi skulle sen bar det av ner mot Kungsträdgården och sen tillbaka längs Strömmen mot Drottninggatan och sedan den upp till Hötorget (J fick en korv med bröd av farfar oxå under promenaden upp till Hötorget) där vi gick ner i Hötorgshallen och provsmakade och tittade på all mat. J fick se fiskar, hummrar och provsmaka massor av torkad frukt och chocklad.

När vi hade gått runt ett varv där nere gick vi vidare till Kungshallarna och intog en stark och stor portion lunch.

Sedan fick jag för mig att jag skulle in på McDonalds och köpa en liten glass och vem står inte före mig i kön om inte Richard Sjöberg...!!! Gud va lång han är!

När glassen ätits upp av mig, J och P gick vi tillbaks till farfars jobb och tog bilen hem med ett litet stopp på Coop för att köpa lite saker till J´s husbilssemester, lite hårfärg till mig och även inhandla lite snus till P.


På em kom M hit och vi åkte till SF i Vällingby för att hämta ut våra biljetter till bion imorgon kväll. När vi kom hem ställde jag mig och stekte pannkakor till hela gänget och efter det var det dags för att komma på hur jag ska ha håret på lördag och vilka smycken jag ska ha på mig. Måste hinna upp till Vällingby imorgon och byta batteri i en klocka som jag ska ha på mig istället för armband, måste ju veta vad klockan är under kvällen.


Nu ligger P och söver J medans jag och M tittar lite på tv...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards