Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Camilla - 7 juli 2009 20:06

Nu har jag fixat en blogg.

Trodde aldrig att jag skulle börja blogga, men ett försök kan man väl göra. Kanske inte kommer att ha tid att blogga varje dag, men jag ska försöka att uppdatera så ofta som jag bara kan och har tid till.

Man har inte så mycket tid när man är småbarnsförälder.

Ja, min dotter är 19 månader och ska börja på dagis, (eller förskola som jag borde skriva eftersom jag är förskollärare), om cirka en månad. Känns konstigt att min lilla flicka som bara för ett tag sen låg där på rygg på golvet och inte kom någonstans nu ska börja på dagis och reta gallfeber på alla fröknarna. (eller pedagoger som det heter)

Tiden går jätte fort. Det känns ibland som om det var igår jag hade den där stora magen och var trött och grinig på att "han" inte kom ut.

Ja, han... Jag var helt säker på att det var en kille som skulle komma ut, men icke sa nicke... Det var en tjej, eller snarare en tjej som ibland får stå ut att ha på sig killkläder (2 kill kusiner) och som alla vill ska vara lika tuff som en kille. Vilket är bra!


Nu är det snart semester. Ska bara jobba 3 dagar till, sen 3 veckor semester. En lugn semester. Inte mycket inbokat och det känns väldigt bra. Det enda som vi har inplanerat är ett bröllop och några dagar i Gnarp, svärmor och svärfars landställe.

Ska bli så skönt att bara slappa och inte tänka så mycket, om det nu blir så med tanke på att man har en galning här hemma som röjer och ska röra allt och prova på allt.


Detta var en lite början och det kommer att komma mer.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards