Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Camilla - 14 juli 2009 20:00

efter en underbar dag, kväll och morgon ute på landet...

Har haft det jätte skönt. Vädret var väl upp och ner, men med det sällskapet så spelade det ingen roll. J skötte sig och visade sig från sin fina/trevliga sida, helt underbart. Hon brukar vara duktig så jag var inte speciellt orolig och dessutom har M och M ett eget barn S som bara är ca 9 månader äldre, så dem vet hur det är att ha småbarn och det känns bra. Alltid lättare med människor som själva har barn. De förstår lättare och vet att det kanske inte alltid blir som planera, inte för att människor utan barn inte vet det, men på något konstigt sätt så brukar människor med barn vara lättare att umgås med. Tack för trevligt sällskap M och M...


Denna vecka ska vi hinna med en del. Måste åka in till stan och köpa bröllopspresent till M och M och dessutom tänkte jag försöka gå en golfrunda med pappa... Ska ringa alldeles strax och hoppas han vill och kan...

Sen måste jag upp till Vällingby och inhandla lite saker till helgen och så. Vill göra mig fin i håret på lördag och måste hitta fina hårklämmor. Tänkte ha det uppsatt. Kläder är ännu inte bestämt, men jag har tre alternativ, tänkte få över en vän hit, M, som kan vara smakråd, tjejer är bättre på det än killar!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards