Alla inlägg den 3 september 2009

Av Camilla - 3 september 2009 20:49

Tänk vad ord kan åstakomma... Glädje, lycka, kärlek, smärta, sorg, förvåning, respekt och mycket mera...


Några få ord hade kunnat göra så att så här mycket smärta hade kunnats undvikas... Några få ord...


Några få ord hade kunnat fått allt detta att inte ens inträffa... Några få ord...


Några få ord hade kunnat gjort livet annorlunda... Några få ord...


Det hade bara behövts några få ord...

Av Camilla - 3 september 2009 20:28

Har efter ca en veckas tystnad äntligen fått tillbaka min skrivlust... Mycket har hänt, men det kommer jag inte att skriva om det här eftersom alla som finns runt omkring mig vet vad som har hänt och det räcker. Frågar någon mig om vad som har hänt kommer jag att vara ärlig och berätta, men jag behöver inte skriva av mig. Jag pratar av mig istället med människorna runt omkring mig!

Tack alla Ni som har funnits där så jag, i all denna röra, har fått lätta på mitt hjärta och verkligen fått berätta allt ur min synvinkel. TACK!


Min Sessa har snart gått 2,5 vecka på dagis och det har både gått bra och dåligt. Vissa dagar är bättre än andra och Ludde och nappen har varit till stor tröst... Du är stark min lilla tjej... Älskar dig över allt annat här på jorden och jag skulle göra vad som helst för dig!

När man har varit ifrån dig en hel dag och kommer hem och ser dig och får en jätte kram och pussar från dig blir man pigg och får ny energi även fast man var super trött efter jobbet! Du är den underbaraste!


Är glad att jag hittat en ny vän på jobbet. Känns som om vi kan prata om allt och det känns som vi känt varandra i flera år. Du är en pärla Anna! Tack för ditt stöd!


Snart är det helg och förhoppningsvis ska vi på kräftskiva på lördag, måste bara få en person på humör innan (inte P). Vi kanske till och med kommer att vara barnfria och kommer att kunna ta en cider eller två...


Nu ska jag gå och ta en bad och sen blir det nog sängen för jag öppnar på jobbet imorgon och måste vara pigg...


Lovar att jag kommer att vara lite mer aktiv från och med i dag här på bloggen!

Ovido - Quiz & Flashcards