Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Har inte försvunnit!

Av Camilla - 3 september 2009 20:28

Har efter ca en veckas tystnad äntligen fått tillbaka min skrivlust... Mycket har hänt, men det kommer jag inte att skriva om det här eftersom alla som finns runt omkring mig vet vad som har hänt och det räcker. Frågar någon mig om vad som har hänt kommer jag att vara ärlig och berätta, men jag behöver inte skriva av mig. Jag pratar av mig istället med människorna runt omkring mig!

Tack alla Ni som har funnits där så jag, i all denna röra, har fått lätta på mitt hjärta och verkligen fått berätta allt ur min synvinkel. TACK!


Min Sessa har snart gått 2,5 vecka på dagis och det har både gått bra och dåligt. Vissa dagar är bättre än andra och Ludde och nappen har varit till stor tröst... Du är stark min lilla tjej... Älskar dig över allt annat här på jorden och jag skulle göra vad som helst för dig!

När man har varit ifrån dig en hel dag och kommer hem och ser dig och får en jätte kram och pussar från dig blir man pigg och får ny energi även fast man var super trött efter jobbet! Du är den underbaraste!


Är glad att jag hittat en ny vän på jobbet. Känns som om vi kan prata om allt och det känns som vi känt varandra i flera år. Du är en pärla Anna! Tack för ditt stöd!


Snart är det helg och förhoppningsvis ska vi på kräftskiva på lördag, måste bara få en person på humör innan (inte P). Vi kanske till och med kommer att vara barnfria och kommer att kunna ta en cider eller två...


Nu ska jag gå och ta en bad och sen blir det nog sängen för jag öppnar på jobbet imorgon och måste vara pigg...


Lovar att jag kommer att vara lite mer aktiv från och med i dag här på bloggen!

 
 
Ingen bild

Jennifers pappa,ler..

3 september 2009 21:12

Skippar den första delen, den har vi klarat av under veckan och kommer att klara tillsammans!

Dagisbiten kan jag säga mer om, men det pratar vi ju om ofta, tyvärr inte allt annat jämt...

Hon är jätteduktig vår sessa, är så stolt över henne, hon är så omtyckt av barn och fröknar, hon är en liten glädjespridare.

Napp och Ludde får finnas där ett tag, det behöver hon just nu.

 
Mia

Mia

3 september 2009 21:20

Kommer alltid att finnas här när du vill prata, men det vet du ju redan... :-)

Tur att Ludde och nappen finns...hon är en liten tuffing den där Busis...hon kommer klara sig fint i den stora vida världen.

Hoppas ni blir barnfria på lördag....och dricka gott och njuta av varandras och andras sällskap.

Kramar i massor....

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Nettan

Nettan

3 september 2009 22:23

Hon är fasters absoluta favorit, längtar sååå himla mycket tills JAG får hämta henne från dagis!!!!

Kramis

http://www.skorpan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna på jobbet

5 september 2009 17:19

Håller med dig om att det känns som vi känt varandra flera år. Efter allt du berättat för mig så förstår jag att du har haft det riktigt jobbigt. Hoppas nu allt ska lösa sig till det bästa och att du ska få må bra.
Ses på måndag!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards