Alla inlägg den 15 september 2009

Av Camilla - 15 september 2009 13:20

Efter att ha levt i en lögn från mitten av sommaren, har jag efter allt kom fram verkligen vaknat till liv och känner att jag aldrig ska ta någonting för givet...

Jag fick en ny chans av Peter och den har jag tagit... Jag är dig evigt tacksam för att jag fick den, men kan inte förstå hur du var villig att ge mig den efter vad jag gjort mot dig! Men TACK!

Det du och jag har haft var vi båda två inte villiga att kasta bort och jag tror att det som har hänt har gjort att både du och jag är mer öppna mot varandra och känner att vi, på något konstigt sätt, mår bättre nu än för ett år sen...

Jag bestämde mig direkt, när allt kom fram, att jag skulle vara ärlig mot alla rumtomkring mig och jag tror att det gjorde att du kände att jag någonstans ändå kudne vara ärlig och visst har det jag sagt och det du läst gjort ont i dig. Det var en chansning från min sida att låta dig läsa allt, men nu så här i efterhand är jag glad för att jag lät dig läsa det och att du läste det. Lättare att lägga det bakom sig när man fått klarhet i frågetecknen...

Det kanske fortfarande finns frågor som inte har fått sina svar och du vet att det bara är att fråga mig... JAG ÄR OCH HAR VARIT ÄRLIG OM ALLT! Varför skulle jag ljuga för dig? Vinner inget på det!


Jag kommer aldrig någonsin såra dig igen och jag vill leva resten av mitt liv med dig och Jennifer!


JAG ÄLSKAR DIG PETER! JAG ÄLSKAR DIG JENNIFER! TACK FÖR ATT NI FINNS!

Ovido - Quiz & Flashcards