Alla inlägg den 27 september 2009

Av Camilla - 27 september 2009 09:04

Jag och M åkte in till stan vid 6 igår. Åt en god middag på SOFT kök och bar. Satt och pratade skit och skvallrade. Vidare till Globen och Ladies Night! Vilket kackel det blir när nästan 11000 tjejer sitter i publiken.

Men vilken show det var! Martin, Mikael och Andreas var hur duktiga som helst. Har aldrig riktigt tyckt om Mikael, men jag måste säga att jag har ändrat uppfattning om honom. Han var hur rolig som helst...

Efter en 2 timmar lång show får 11000 tjejer veta att tunnelbanan är avstängd för brand i Gullmars och det var bara att ringa en taxi. Minst 20 minuters väntetid. Efter 25 minuter kom taxin och efter köer från Globen kom jag och M hem vid 00.20 Jag hade en super kväll och gör gärna om det med dig M...


Idag är det besök som gäller, hos mormor, morfar och farmor, farfar och faster... Så lite åka runt blir det, men vad gör man inte för lilla Busis...???


Nu ska jag göra mig irodning så vi snart kan besöka första hållplatsen...

Ovido - Quiz & Flashcards