Alla inlägg den 17 september 2009

Av Camilla - 17 september 2009 12:55

Min vardag börjar bli normal och det är helt underbart, inte bara för mig utan även för min dotter...

Min dotter har fått en mamma och pappa som istället för att bråka och tjafsa med varandra, nu pratar med varandra och löser saker innan de blir stora problem.

Hon får äntligen känna hur det är att ha en familj där kärleken styr över allt annat. Tro inte nu att vi inte har älskat henne och visat det för henne varje dag, det har vi gjort.

Nu får hon även se 2 personer som älskar henne, älska varandra. Jag och min älskade sambo lever för vår underbara lilla tjej och äntligen är vi en FAMILJ!

Att se Jennifer växa upp och utvecklas till den underbara tjej hon kommer att bli, får mig att känna mig stolt som människa.

Hon är vår och hon får/ska få det bästa man kan tänka sig här i livet. KÄRLEK!

Hon kommer aldrig att sakna kärlek! Alla runtomkring henne ger henne det och jag hoppas att de flesta kommer att fortsätta ge henne det och stötta henne i livet, oavsett vad för beslut hon tar...

Alla som älskar någon finns där i vått och torrt. (Det har jag lärt mig de senaste månaderna...)


Jag ÄLSKAR dig Jennifer! Du är mitt allt och jag kommer alltid finnas där för dig!


Peter, jag har hittat hem och nu blickar vi bara framåt... Du, jag och Jennfier är det som gäller nu och inget annat... Ingen ska få oss att tänka tillbaka på det som hänt... Om någon försöker, sätter vi stopp! Vi är starka!


Av Camilla - 17 september 2009 07:10

Igår firade jag och min sambo 3-års förlovningsdag.

På min lunch kom P förbi med en present och rosor... TACK! Både rosorna och presenten var underbara, men det mysigaste var att DU kom förbi...

När jag jobbat klart åkte jag hem för att snabbt byta om, för att sedan åka och äta en mysig middag på restaurang med P. Vi hade till och med fixat barnvakt så vi kunde verkligen njuta av maten och varandra... Tack M för att du hjälpte oss...


Som sagt, dagen var underbar. Först besöket av P och sen god middag med underbart sällskap och kvällen fortsatte att även vara underbar hemma...


TACK ÄLSKLING FÖR EN UNDERBAR DAG!


Det vi har gått igenom har verkligen gjort oss starkare... Älskar dig!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards