Alla inlägg den 8 september 2009

Av Camilla - 8 september 2009 20:53

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

 

En otroligt bra dag! Då kan man bara säga JA!

Av Camilla - 8 september 2009 20:32

Om gårdagen var stressig var denna dag helt tvärtom...

En lugn dag som nästan var för lugn. Visst hade jag fortfarande tankarna på det som måste göras, men vi bestämde oss (arbetslaget) för att bara ta de lugnt och inte göra något annat än vara med barnen och finnas där för dem. Vi avr nämligen två stycken som tyckte att det var stressigt igår och då kände vi att vi ville ha en sån där dag då allt är lugnt och stilla. Dagen blev lugn och vi alla var lugna och dagen rullade bara på och helt plötsligt var klockan hemgång...

Kom hem till en glad tjej som längtat efter mamma och det värmer sååå mycket att man nästan smälter... Man får alltid en super mysig kram och puss direkt man kommer hem... Jag älskar min lilla bustjej! Hon är mitt allt och jag skulle inte klara mig utan henne!

Ibland kan jag komma på mig själv när jag sitter och bara tittar på henne... Hon är för det mesta glad och tycker att det mesta är roligt. Hon charmar allt och alla...

Hon är mammas, pappas, mormors, morfars, mosters, farmors, farfars, fasters och många flers lilla ögonsten... Hon är glad, positiv, vet vad hon vill, är väldigt envis och mycket mer och dessa egenskaper gör henne till min tjej. Mitt allt! Den jag lever för! ÄLSKAR DIG J!!!

       

Min underbara tjej som jag älskar sååå mycket!


Jag och P bestämde oss för att köpa hämtmat idag. Thailändskt... Mycket gott! Åt som aldrig förr och för första gången någonsin åts all mat upp... Portionerna är stora och det brukar räcka till en matlåda.

Sitter framför datorn och samtidigt tittar jag på Idol 2009. Tycker att det är ganska roligt att titta på uttagningarna. Lyssna på alla som gör bort sig, men även alla som är bra. Brukar hitta en favorit redan under uttagningarna och de senaste åren har denna person kommit iaf top 5...

Imorgon fyller världens bästa P år... Har inte hunnit köpa något åt honom, men löser det imorgon på något sätt. Vet inte hur, men men...

Ovido - Quiz & Flashcards