Alla inlägg den 26 september 2009

Av Camilla - 26 september 2009 09:04

Ny favorit...





Sarah Dawn Finer är verkligen jätte bra...

Av Camilla - 26 september 2009 08:11

Fick sovmorgon nu på morgonen... Jätte skönt! Alla låg och sov till kvart i 8, men då ville lilltjejen har mer välling, hon fick välling vid halv 5 i natt för hon var hungrig.

Att få ligga i sängen och sova/mysa till nästan klockan 8 är lyx för mig nuförtiden. När jag jobbar går jag som senast upp vid 7 och då är en timme till hur underbart som helst.


Vad kommer denna dag att innehålla då? Jo, ett besök på Ikea åt jobbets räkning, men även en kväll på Globen. Jag och M ska åka in till stan vid halv 6 och äta middag och sen vidare till Globen för att se Ladie´s Night... Ska bli jätte roligt.


Nu ska jag gå och göra iordning lite frukost åt familjen och sen kommer M förbi och ska passa J några timmar. J längtar redan, M är nämligen en av hennes bästisar... :-)

Ovido - Quiz & Flashcards