Alla inlägg den 19 september 2009

Av Camilla - 19 september 2009 21:17

Snart är ännu en lördag till ända... Vad har den innehållit då? Jo, bowling... Kontigt? Näää...

Eller, den har inte bara innehållit det, men dagen började med en tur till Norrtälje och lite bowling.

Ett besök hos vänner hanns även med udner dagen...

Efter det åkte vi förbi mina föräldrar en sväng och sen hem för att lämna av alla saker hemma för att sedan gå över till Sessans faster och äta lite middag där. En lugn kväll som avslutas med att M färgar mitt hår och jag kan säga att jag verkligen njuter när hon håller på och pillar i håret... Mmmm...


Dagen har även innehållit många tankar, om allt möjligt. Mestadels om vad min framtid tillsammans med P och J kommer att erbjuda. Hur ska vi hitta ett jobb åt P och när/vart kommer vi att flytta härifrån?

Måste bort härifrån, den här lägenheten har alldeles för många dåliga minnen...


Jag tycker inte om när tankar bara flyger runt i huvudet och det är precis så det har varit idag. Dem har snurrat runt och jag har inte kunnat stanna snurran och ta tag i en tanke... Är mycket som vill ut, men får inte ut det varken i tal eller skrift.

Tankar om allt det braiga i livet Tankar om allt det svåra i livet! Tankar om andra människor som finns7har funnit i mitt liv! Tankar om MITT LIV!

De flesta runt omkring mig TROR att mitt liv har varit en dans på rosor och de som tror det vet inget om MITT liv. Jag har verkligen inte haft det och jag blir otroligt ledsen när folk tror det.


Någon gång ska jag skriva om MITT liv och vad som har hänt under de 27 år jag har levt, men det kommer jag inte göra nu utan jag avslutar detta med att skriva ner en tanke:


Hur kommer mitt liv se ut om 1 år?

 

Den som lever får se!

Ovido - Quiz & Flashcards