Alla inlägg den 18 september 2009

Av Camilla - 18 september 2009 22:04

Satt och åt lunch då min kollega kom och sa att jag hade besök. Tittade på henne och såg ut som ett frågetecken. Hon sa då att Peter är här. Jag reste mig upp och gick ut i hallen och där stod han. Han såg lite förlägen och jag tänkte, "-Vad har han nu hittat på?"

Jag går fram till honom och han ger mig ett litet paket... Hmm, vad kan det vara i det, tänkte jag. Jag öppnar sakta det lilla paketet och i den lilla asken ligger ett JÄTTE FINT hängsmycke...

  

Hur fint som helst!

Tack älskling...


Att få oväntat besök av den man älskar tycker jag är helt underbart... De små stunderna är det som gör det där lilla extra i vardagen. De små avbrotten är sååå uppskattade från min sida...


Peter har inte bara kommit denna gång till mitt jobb oannonserad...  Han har kommit flera gånger de senaste veckorna. Senast när vi firade 3-års förlovningsdag. Tack för ALLA de underbara besöken! Besöken ger mig ny energi!


Puss älskling!


Ovido - Quiz & Flashcards