Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Det står stilla...

Av Camilla - 22 september 2009 20:57

Har så mycket jag skulle vilja skriva här, men när jag väl sätter mig framför datorn står det bara still i huvudet. Skulle vilja vräka ur mig en massa saker om allt möjligt. Om det som har varit och det som händer precis nu. Både bra och dåliga saker, lätta saker och jobbiga saker.


Vi har blivit starkare av detta, du och jag... Vi tillsammans har blivit starkare och vad som än händer i framtiden kommer vi att klara av det. Finns inget som du och jag INTE skulle klarar av.

Jag älskar dig och jag hoppas att du vet att jag finns här för dig oavsett vad... Om du mår bra, mår dåligt, är glad, är ledsen, har roligt, har tråkigt, vad det än är...

Vi är en familj och jag ser på J hur hon har förändrats den senaste tiden. När det var som jobbigast mådde ingen bra i den här familjen. Du och jag mådde psykiskt dåligt och J märkte detta. Hon mådde inte heller bra. Nu mår vi mycket bättre, inte super, men en bra bit på väg till det. Och detta märks även på J tycker jag. Hon är gladare och det beror nog mycket på att du och jag är gladare och orkar med henne till 200 %. Inte för att vi någon gång under den här tiden har "glömt" bort henne och inte "orkat" med henne. När jag inte har orkat har du varit där mer och när du inte har orkat har jag varit där för henne. Vi har ställt upp på varandra och gett varandra den tid vi behövt. Oavsett om man mår dåligt eller bra så orkar man inte jämt med allt runtomkring och ibland behöver man få släppa och bara få vara för sig själv. Det kommer både du och jag ge varandra, för gör vi det, vet vi att VI ALLA mår så mycket bättre.

Jag älskar dig Peter!


Vill även passa på att tacka en person som betyder väldigt mycket för både mig, P och J och det är du Mia!

Du har ställt upp för oss och hjälp oss med J. Du är en sann vän! Du lyssnar och finns där för mig. TACK!

Hoppas att du vet att jag även finns här för dig om det är någonting du vill "prata" av dig om...

Är glad att du och jag "hittade" varandra för ca 3 år sen... Vi kommer att ha SUPER kul på lördag, ser fram emot det!


Nu ska jag snart få massage av min älskling... Efter en dag på jobbet är det helt underbart att få massage.

 

Vill även önska två personer all lycka i framtiden...

 
 
Mia

Mia

22 september 2009 22:26

Tycker det är så jävla härligt att se er två så himla lyckliga igen! Jag tror dom flesta i er omgivning, då framförallt J, märker av detta...och då blir man själv glad. Dels smittar ni av er och dels blir man glad att ni är NI igen...

Tack underbara du för de snälla orden...det värmer oerhört att höra något sånt. Är oxå glad att vi "hittade" varandra och jag hoppas att vi är vänner länge, länge till. Ser oxå fram emot lördag...det kommer bli skitkul!

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Ingen bild

Peter DIN kille

23 september 2009 08:02

Ja, både DU och JAG har ALLTID satt Jennifers bästa först!! Hon har verkligen fått kärlek från OSS båda samt alla nära runt i kring oss, och det är jag sååå glad för!! Hon är helt underbar och är värd all kärlek man kan ge!!

Nu ger vi nästan lika mycket till varandra, och det är......... HELT UNDERBART!!!!! Sååååååå LYCKLIG med dig nu ÄLSKLING!

Att vi har Mia i våra liv, tror jag vi ALLA 4:a är glada för, hon är en fin vän ooch människa!

Hoppas massagen var skön igår?? Du somnar så skönt hos mig, och jag känner dina andetag och din värme....Myser!!

Älskar dig./ Kyssar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards