Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Trött!

Av Camilla - 6 september 2009 20:26

Efter en sen kväll igår och kanske lite för lite sömn i natt var det bara att sätta sig i bilen och åka och hämta upp pappa för att åka ut till Lindö och spela lite golf. Spelmässigt gick det lite upp och ner, men jag vann över pappa och det är det viktigaste... :-) Socialt var det en super dag. En vän till pappa var med och han är super rolig... Härlig humor! Var nog länge sen jag skrattade så här mycket. Ibland behövs det!


Hämtade P och J hos farmor och farfar, där J sov äver natten till idag... När vi kom hem började vi smått att städa och efter ett tag insåg jag att detta verkligen var en ordentlig städning. Jag började med köket och P med badrummet. Köket är relativt fräscht och badrummet är städat, men har inte orkat att plocka med sakerna när inne för att kasta sånt som bara står och samlar damm... Har dammsugit hela lägenheten och P har fixat med tvätten... Känns så mycket bättre att vara här när det känns ganska rent. Skulle vilja flytta för att kunna rensa ut allt som är gammalt och inte längre behövs, men just nu har vi inte råd. Tyvärr!

Det går fort att städa när alla hjälper till. J och P var jätte duktiga. J dammsög lite och hjälpte till att hänga tvätt... Duktig tjej!


Imorgon ska jag lämna lilla busungen på dagis. Ska bli sååå kul! Har varken lämnat eller hämtat henne ensam, så imorgon blir det lämning och på torsdag hämtning. Spännande! För när P får jobb kommer jag troligtvis att få både lämna och hämta flera gånger i veckan...


Sen har jag funderat på en liten sak några timmar... Tycker att det är ganska konstigt, för jag har inte kunnat se förrut, men men... Undrar om det är ett test???... För att kolla om jag skulle göra det eller inte???... Det kanske inte är jag som ska göra det utan tvärtom... Jag är villig att prova!


På återseende!



 
 
Mia

Mia

6 september 2009 22:03

Skönt att städa lägenheten och när man är två så går ju allt mycket fortare oxå. Härligt när allt är rent och fint!

Har du funderat på en "liten sak"? Så där kan du ju inte skriva...blir ju hur nyfiken som helst! :-)

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Ingen bild

Peter-din älskling

8 september 2009 09:18

Hoppas du är piggare idag och får en lugnare dag på jobbet än igår!!

Du somnar snabbt på min arm iaf.....och min arm också för den delen,ler..

Puss

 
Ingen bild

DAD

17 september 2009 19:58

Det viktigaste är inte att vinna utan att deltaga.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards