Direktlänk till inlägg 6 september 2009

Ännu en morgon!

Av Camilla - 6 september 2009 09:31

Sitter här framför datorn och ska snart iväg och spela golf med min kära pappa. Vet bara inte vad jag ska sätta på mig för kläder, vädret är ju inte det bästa och jag brukar bara spela i kortbyxor, men nu skulle jag nästan behöva ett par fodrade långbyxor. Men det problemet löser sig när jag orkar ta tag i det...


Igår var det en underbar dag. Har inte haft en sån bra dag på flera flera veckor. Först gick bowlingen riktigt bra för att vara första matchen efter sommaruppehållet och dessutom i debuten i allsvenskan... Laget vann och jag gjorde över 700 vilket är riktigt bra.

På kvällen var det kräftskiva hos N och T... Super rolig kväll med avslutning på lokalpuben och karaoke... Inte min grej, men men, nu har jag sjungit och jag kan säga att det gör jag inte om utan mycket mer alkohol i kroppen... :-)


Jag hoppas att vi hittar tillbaks till varandra, till det vi hade, både för vår skull, men även för Jennifers och alla våra nära och kära... Jag är ska kämpa och kämpa för att detta ska fungera... Det kommer inte att bli bra över en natt, men om vi pratar och vågar så tror jag att det kommer att lösa sig... Vi är en familj och det kan ingen ändra på... Oavsett vad som händer i framtiden kommer vi alltid att vara det! Älskar dig!

 
 
Ingen bild

Peter-Din sambo-Din älskling

6 september 2009 09:57

Ja, nu är det en vardag vi ska hitta, vi har det underbart nu med närhet smek och komplimanger, men den gråa vardagen ska också ordnas!! Vi vill båda, och vi kommer kämpa, så det grejar vi också-TILLSAMMANS!!

Älskar dig också...Puss

 
Mia

Mia

6 september 2009 19:37

Kul att bowlingen gick så bra! Heja Mistral!

Kareoke?? Hehe, det skulle jag velat ha sett!

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards