Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Nu är man här igen...

Av Camilla - 23 augusti 2009 21:14

Det var några dagar sen sist... Vad har hänt då? Jo, jag har varit på träningsläger med bowlingtjejerna i helgen för att träna på det som vi inte kan inför allsvenska premiären om 2 veckor. Det blev inte bara träning utan även några trevliga stunder och mycket skratt. Jag var inte super laddad inför denna helg, men när man väl kommer dit och allt börjar så är det super roligt. Tack alla tjejer och Jojje!


Ännu en vecka med jobb... Mycket möten denna vecka. Imorgon både möte på dan och på kvällen. Och på tisdag är det ett möte på dan. Onsdag är nog ganska lugn, mn då kanske jag ska avlasta P med inskolningen av J på dagis så kanske att det blir en semesterdag då. Vi får se. På torsdag slutar jag 15.00 och ska åka och träna lite på gymmet innan det är träningsmatch i Jakan... Känner att jag måste träna upp konditionen och styrkan i benen lite. Har varit så koncentrerat på överkroppen, men eftersom jag ska spela bowling på kvällen så undviker jag nog att träna armar... Får se om jag får träningssällskap av pappa eller ej. Han visste inte hur han skulle göra.

Fredagen blir en lugn dag hoppas jag. Jobbar mellantid, men den tiden är nästan jobbigast.


J har varit hos farmor och farfar i helgen och det hade gått super bra. Är så tacksam att både jag och P har såna bra föräldrar som ställer upp när det behövs. Tack!


Nu ska jag nog gå och lägga mig, blev inte många timmars sömn natten till idag. Låg och pratade med N till strax efter 3 på natten och sen var det bara att stiga upp 08.30 för frukost och mer bowling. Känner oxå att jag kanske börjar dra på mig en förkylning och då kan jag behöva lite mer vila...


På återseende...

 
 
Ingen bild

Milla

23 augusti 2009 21:46

Tack själv för helgen

Kram kram

 
Mia

Mia

24 augusti 2009 14:16

Vad kul att ni fick en trevlig helg med mycket skratt! Det förlänger livet.

Möten är så trååååkiga...men såklart nödvändiga.

Ja, visst var Busis helt underbart söt på kortet!? Ibland får man till klicket i den perfekta stunden. :-)

KRAM...

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards