Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Camilla - 14 augusti 2009 20:53

eller... Visst är det skönt att veta att det är helg och att man kan få sova lite extra länge, men denna lördag är inte som alla andra... :-) Jag ska iväg och spela en bowlingtävling och J ska vara hos mormor och morfar och leka lite och då måste vi åka vid 08.00 för att hinna och det betyder att jag måste gå upp runt 07.00 för att hinna med alla morgonbestyr... Men men...


Igår var vi hemma hos mamma och pappa på lite födelsedagsmiddag för mig. Jätte god mat och trevligt sällskap. Min moster hade kommit upp för att hälsa på mamma och just på min födelsedag, vilken tajming... :-)

Fick lite pengar, parfymer och en iPod... iPoden är jätte fin, typ lilablå... Älskar den...


På söndag ska det vara lite födelsedagsfika för resten av släkten och vänner... Ska även då göra Dumletårta och jag hoppas att jag lyckas bättre med den då än vad jag gjorde i går... Tänkte verkligen på allt som M sa att jag skulle tänka på, men dumlegrädden blev ändå dålig... Smakade bra, men såg för jävlig ut...


Sen är det arbetsdag igen på måndag och då börjar nya schemat att gälla. Har fått ett super schema enligt mig själv. För att jobba heltid så syns det inte på mitt schema iaf. Visst skulle man vilja gå ner i tid lite. Typ till 35 timmar i veckan, men har inte möjlighet till det just nu rent ekonomiskt. Kanske efter jul om jag har tur...


Nu ska jag börja ladda inför tävlingen imorgon som jag absolut inte är laddad inför just nu, men det kan säkert ändras...

Efter tävlingen ska jag och pappa åka runt och titta på kameror och mobiler... Ska köpa nya för födelsedagspengarna... Hoppas jag hittar några bra!


På återseende... 

Ovido - Quiz & Flashcards