Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Camilla - 16 augusti 2009 21:21

förbi... Vad tiden går fort! Eller helgerna går iaf fort, veckorna kan jag ju inte säga går lika fort...

Har för tillfället inte någon lust att jobba. Älskar verkligen mitt jobb, men just nu känner jag överhuvudtaget ingen lust att gå till jobbet. Varför? Jag som alltid har älskat att jobba och hålla mig sysselsatt. Visst, man har en dotter nu som man helst skulle vilja vara hos, men på onsdag börjar hon dagis och då börjar den delen i hennes liv då hon ska utvecklas utan sin mamma och pappa i närheten. Jag hoppas att hon kommer att tycka om att gå till dagis och att det kan bli hennes oas. Ett ställe där hon får utveckla sig socialt och mentalt. Ett ställe där jag och P inte lägger sig i och hon får känna en slags frihet. Jag måste slappa taget lite. Hon är min älskling och den underbaraste som finns. Hon är mitt allt!

Men är anledningen till varför jag inte vill jobba, min dotter? Eller är det kanske stämningen på jobbet? Lite tryckt och så... Ny chef börjar imorgon och nu måste man verkligen visa vem man är och går för. Jag kommer inte att göra mig till som jag vet andra kommer att göra, utan jag ska försöka att vara som jag brukar och så får jag hoppas att hon tycker att det är bra nog. Vet vad jag kan och känenr mig säker på mitt jobb...


Vad har man att se fram emot denna vecka? Ja, inte mycket... På onsdag börjar bowlingträningen och i helgen är det träningsläger... Har ingen lust överhuvudtaget. Spelade en tävling i helgen. Gick inte bra, men jag kan säga att även fast jag slog 92 i en serie, med plastklot, så var jag glad och skrattade mig igenom hela serien och dagen... Tänkte att om jag blir förbannad och sur så kommer det nog gå ännu sämre... Efter min 92 serie slog jag 195 så det positiva humöret var nog väldigt bra... Jag kan meddela att jag brukar, efter en dålig serie, bli sur och man kan knappt prata med mig... Ska försöka att ändra på det och få en mer positiv inställning även fast det går dåligt. Tror att jag kan vinna på att ändra det.


En liten födelsedagsfikastund hade vi även idag hemma hos G och M, för mig alltså... Tack alla som var där och firade mig!


Ja, just det... Har köpt ny mobil och kamera oxå i helgen. Det blev en Samsung Beat DJ och en Canon Ixus 95... Super nöjd med båda två... Tyvärr lite fattigare, men man fick ju lite pengar i födelsedagspresent så dem fick gå till detta...


Nu ska jag se 100 meters finalen (herrar) i friidrott (VM)...


På återseende... 

Ovido - Quiz & Flashcards