Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Camilla - 8 augusti 2010 21:37

20 dagar kvar...

 

Och min lilla älskling sover hos farmor och farfar...

Eftersom jag också börjar jobba imorgon och vi ville ha Jennifer hemma från förskolan ett tag till, så fick denna vecka bli ett litet fram och tillbaka till olika barnvakter för Jennifer. Måndag och tisdag hos farfar. Onsdag hos faster. Torsdag och fredag hos mormor och morfar och sen från lördag till fredagen därpå med farmor och farfar i husbilen påväg till Tomteland och Idre...

Visst är det skönt att ibland vara ensam hemma med bara P, men nu kommer det att blir alldeles för många dagar och nätter utan våran underbara lilla tjej, så troligtvis så får hon sova hemma natten mellan onsdag och torsdag. Jag åker och lämnar henne hos mormor på torsdagen innan jobbet... Börjar 9 så det är okej... Den natten kommer jag att vilja ha henne hos mig hela natten, spelar ingen roll om jag sover dåligt... Vill bara ha henne nära och mysa och lukta på henne... Jag älskar henne och vet inte riktigt om jag kommer att klara av att vara ifrån henne så här länge... Vet att hon har det jätte bra hos alla dem hon ska vara hos, men jag kommer att sakna henne... Hon är mitt allt!

Ovido - Quiz & Flashcards