Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Camilla - 4 augusti 2010 19:42

24 dagar kvar...


Och idag fick vi en förklaring på varför tärnklänningarna inte satt på samma sätt på mina tärnor som när vi provade ut storlekar...

Det är troligtvis en eller kanske två storlekar för små...

Hur kan man göra så??? Klänningarna är gjorda i USA så vi hinner inte få nya utan det blir att sy ut dem så att de passar. Hoppas det blir lika snyggt bara...

Det jag mest är arg på är att när min svägerska provade sin för första gången och knappt fick på sig den så sa de som jobbar där ungefär att det var hon som gått upp i vikt. Men nu när sömerskan skulle lägga ut den sa hon att det var för små klänningar som var skickade...

Nu hoppas jag bara att vi blir kompenserade för detta och att klänningarna blir snygga... Och att om min syster vill lägga ut sin att dem gör det då och att det hinns med innan den 28:e..


Ha de bra!

Ovido - Quiz & Flashcards