Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Camilla - 17 februari 2010 17:49

Varje dag tänker jag att ikväll ska jag blogga och varje morgon tänker jag att varför bloggade jag inte???


Just nu är det bara såå mycket att göra... Mycket på jobbet, även fast det blivit lugnare, mycket med nya lägenheter och allt runt omkring. Snart kommer Sessans älskade M förbi och då ska vi ta oss en sväng ner till lägenheten med lite saker. Känner att jag skulle vilja ha så mycket som möjligt nerplockat redan på lördag morgon så jag och mamma kan börja flyttstäda inför besiktningen nästa torsdag...


Imorgon är det tur att jag slutar 15 och ännu bättre på fredag att jag slutar 13.30 Har inte riktigt bestämt mig om jag ska hämta Jennifer direkt då eller åka hem innan och plcoka lite och hämta henne lite senare. Får se om vi kanske kan få lite barnvakt på kvällen...


Längtar tills allt med flytten är klar så jag kan koncentrera mig på jobbet, familjen och BRÖLLOPET!

Ovido - Quiz & Flashcards