Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Dags för jobb igen då...

Av Camilla - 10 januari 2010 19:41

Imorgon smäller det!


Jobbdags igen... Har varit ledig nu sen 24 december, men jag måste säga att det känns helt okej. Ska bli skönt att komma in i "vanliga" rutiner igen och få ordning på matrutinerna, för dem har inte varit rolig under ledigheten och jag har ju ett mål som jag måste uppnå inom ett halvår...

Vid en specifik tidpunkt måste jag ha gått ner ett antal kilo och jag vet att jag kommer att klara av det. Från och med imorgon gäller nu regler och träningsmängd. Inget slapp på ett väldigt bra tag.


Att jobba känns helt okej för då går dagarna fortare och helt plötsligt kommer sommaren att knacka på dörren... JIPPI!!!


Nu har jag fått lätta på min hemlighet till en person och det känns sååå bra... Det är sååå spännande...

Skulle vilja berätta, men inte riktigt än...Snart, mycket snart...


Just nu älskar jag livet och då får inte ens riktigt dåligt resultat i bowlingmatchen i Sala mig på speciellt dåligt humör, iaf inte efter att jag fått prata av mig med min underbara svägerska, som verkligen kan få mig att tänka klart igen när jag har svävat iväg med tankarna... Hon får mig att inse att jag inte är dålig utan att det bara är så här ibland. Tack Nettan för ditt stöd! Ibland behöver man höra vissa ord för att kunna gå vidare och nu har jag bestämt mig för att försöka att bara tänka positivt även fast det går dåligt. Ska inte heller glömma och tacka min underbara sambo som också får mig på bättre tankar efter såna här bedrövliga resultat. Är skönt att få komma hem och slippa prata om det dåliga bara få mysa och umgås med familjen. Tack!


Nu ska jag gå och krypa ner i badet med Peter!


Hörs!

 
 
Ingen bild

Älsklingen

10 januari 2010 20:06

Ja, uppdatering av dig är man ju inte bortskämd med, men jag är nästan lika dålig jag tyvärr...

Som sambo SKA man finnas där och lyssna, stötta och framför allt förstå!!! Tur för dig kanske att jag "bara" golfar nu för tiden och inte kör cross längre,ler..

Bowlingen ÄR en knepig "sport" ibland, man kan tycka att man gör allt rätt, men INGET funkar eller går ens väg.... så är det bara..

Din för alltid......oavsett antal kilon!

PUSS

 
Nettan

Nettan

10 januari 2010 20:31

TACK för de orden! Det bästa är att man kan säga precis vad man tycker och tänker till dig för du lyssnar alltid på det jag säger, kanske inte på en gång men inom några minuter så....

Japp, i morgon börjar allvaret, då är det bra mat och träning som gäller så idag gäller det att passa på att njuta av det goda.

Kraaaaaaaam

http://www.skorpan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards