Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Camilla - 17 januari 2010 21:13

Ja, nu har jobbet satt igång och imorgon gäller det igen i en vecka. Tiden börjar gå fort igen. Just nu är det mest jobb, bowling och min familj som jag fokuserar på.

Snar kommer det att fokuseras på annat, men har en sak till jag måste få klartecken på innan jag kan skriva om det här... Snart så... Förhoppningsvis efter nästa helg.


Det mesta flyter på som det ska. Jennifer är helt otrolig just nu. Hon babblar på och busar. Är duktig och somnar utan protest i sin säng och det nya just nu är att jag ska läsa saga för henne och innan jag är klar med sagan har hon somnat. Skönt! Hon är så duktig, min lilla ängel... ÄLSKAR DIG MEST!


Nä, nu ska jag gör det sista innan jag kryper ner i sängen och bara njuter...

Ovido - Quiz & Flashcards