Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Camilla - 4 januari 2010 13:00

Ett nytt år och nya utmaningar och överraskningar...


Det är vad jag vill att detta år ska ge mig. Jag hoppas att 2010 kommer att bli ett super år.


Jag har en hemlighet. En hemlighet som jag delar med en person hittills, men som jag vill dela med fler... De som är nyfikna får vänta ett tag, för tids nog kommer ni få veta, iallafall ni som vill veta.


Som ni märkt har jag bloggat väldigt lite under ca 2 månader, men jag har verkligen inte haft något att skriva om. Jag hoppas att 2010 kommer att bli ett bättre år när det gäller mitt bloggande. Troligtvis kommer det att bli det...   


Ledlig en hel vecka till. Helt underbart att vara hemma och mysa med min underbara dotter som har vuxit sååå mycket de senaste månaderna. Hon pratar och pratar och nya ord pluppar ut hennes mun varje dag. Alla inte lika roliga att höra.

Jag älskar henne såå mycket!


Nu ska jag gå och väcka det lilla trollet och sen åka en sväng upp till Vällingby för lite shopping...


Ses!

Ovido - Quiz & Flashcards