Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Camilla - 19 januari 2010 07:00

Lovad ju att berätta en hemlighet för några dagar sen och nu kommer den...


Den 28/8-2010 ska jag och min underbara sambo gifta oss.


Det kommer att vara den näst underbaraste dagen i mitt liv, för dagen då min lilla flicka föddes kommer alltid att vara den mest underbaraste dagen i mitt liv...


Frågan frågades på nyårsdagen. Några minuter efter 12 slaget... Stod ute i snön och tittade på raketerna och helt plötsligt frågade han mig om jag ville gifta mig. Jag tittade på honom och sa: JA!!!


Planeringen har redan börjat, men det är mycket kvar och allt kan man inte göra förrän precis innan. Det svåra har varit och hittat lokal, men troligvis e de klart nu. Blir tyvärr en liten resa för alla gästerna, men jag hoppas de har överseende med detta. Det är ju endå min och Peters dag...


Nu ska jag åka till jobbet, men jag lovar att det blir mycket bloggande om just bröllopet i fortsättningen...


Kramar till er alla..

Ovido - Quiz & Flashcards