Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

RASTLÖS!!!

Av Camilla - 31 maj 2010 20:24

Sitter här för tredje dagen i rad och det måste nästan vara rekord!

Hur kan jag helt plötsligt ha tid och känna för att skriva ner det jag tänker på. Jo, mycket händer i mitt liv, både bra och dåliga saker och min underbara lilla tjej har somnat nästan direkt 2 dagar i rad. Då har man lite extra tid över och visst skulle jag behöva sova eftersom sömn har varit en bristvara den senaste veckan. Har haft så mycket i mitt huvud och även varit lite täppt i näsan, vilket påverkar mig otroligt mycket.


Jag sitter här och känner mig på ett sånt där humör jag inte vill känna mig. RASTLÖS och otroligt förvirrad. Kan nästan inte sätta ord på hur jag mår eller känner. Helst av allt skulle jag vilja gå och lägga mig och vakna upp om några veckor. Få sova och slippa livet några dagar...


Fick veta idag att på måndag börjar det beslut jag tog i helgen att göra sin verkan... Första av tre stopp. När väl det tredje stoppet är avklarat så kan jag lämna det bakom mig och ta nya tag för att gå vidare...


Nu ska jag gå och göra mig iordning för att sedan ta igenom lite av den sömn jag förlorade i natt eller blir det den sömnen jag förlorade i förra veckan???


Godnatt!

 
 
Ingen bild

Peter

31 maj 2010 21:05

Ja, vi är sååå trötta just nu...vet inte varför, men så här sega och trötta som vi är nu, var nog länge sen vi var. Ska man inte bli piggare nu när ljuset och värmen börjar komma???

Together, hunny....together!!!!!

 
Nettan

Nettan

31 maj 2010 22:10

Det är säkert ett jätte bra beslut du har tagit, tror inte du skulle ta något beslut som inte känns 100.

Men OJ så nyfiken jag är på vad det handlar om...

Kramisar

http://www.skorpan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bra fråga

6 juni 2010 03:15

Svåra beslut har vi alla varit tvugna att ta, ibland gör man fel. Gonatt!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Titta in!


Ovido - Quiz & Flashcards