Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Camilla - 2 maj 2010 08:29

Så nu sitter man här igen och försöker att få ner någonting, men det är lika svårt varje gång.


Vad vill jag skriva om och vad är okej att skriva?


Just nu är mitt liv underbart. Jobbet flyter på och mitt privatliv är super.


I fredags var jag hemma med sjuk dotter, men så sjuk var hon inte. Feber, men det märkte man inte av överhuvudtaget. Vi hittade på olika saker för att få dagen att gå. På kvällen kom M över och åt middag med oss för att sen gå till N och T för att gå vidare till IP för att köpa några lotter och sen gå hem till N och T för vidare trevligheter. Tack för en jätte trevlig kväll. Klockan hann bli ca 10.30 innan vi gick hem med en trött liten tjej som fick somna i vår säng. Det är helt underbart att titta på vår lilla flicka när hon ligger och sover. Ser så fridfull ut. Hennes kropp är helt avslappnad och hennes ansiktuttryck säger: Här är jag trygg och här kan jag slappna av.

Vad skulle jag göra utan min underbara dotter? Troligtvis inte få ut lika mycket glädje av livet. Hon är mitt allt och jag älskar henne över allt.


Snart ska jag gå och väcka sömntutorna som ligger och sover i stora sängen tillsammans. J ska snart åka till farmor och farfar för att sedan åka och titta på djur med dem och J. Peter ska ut och golfa i det  fina vädret och jag ska bara få njuta av tystnaden och lugnet i några timmar. Ibland behöver man det för att ladda upp batterierna igen.


Ha de bra!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Titta in!


Ovido - Quiz & Flashcards