Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Camilla - 29 maj 2010 17:54

Jaha, nästan en månad sen man bloggade... Vart tar tiden vägen? Dagarna går, man jobbar och på kvällen umgås man med sin familj. 


Det har hänt ganska mycket den senaste tiden, men alla ni som läser min blogg vet det mesta redan så varför ska jag skriva om det här?


Mitt liv brukar vara ganska okomplicerat och i ordning, men just nu är det ett riktigt kaos, men jag har tur som har min underbara familj. Vet inte hur jag skulle klara mig utan er.


Just nu känns det som om tiden står still. Mycket har hänt och mycket kommer att hända en tid framöver. Både roliga och tråkiga saker. Just nu vill jag inte att tiden överhuvudtaget ska gå. Jag vill att det ska vara NU jämt...

Jag vill slippa ta beslut och jag vill slippa känna mig otillräcklig. Vill känna mig hel och veta att varje beslut jag tar är det rätta.

Jag vet att man inte alltid tar de rätta besluten just för tillfället utan att det i framtiden kan visa sig vara det bästa man någonsin tagit, men hur ska man veta det just nu???

"Just nu" är något jag lever i just nu... Hihi... 

"Just nu" och inte om en vecka. Lever dag för dag och kan inte ens planera en vecka. Jag som vill ha mitt liv ganska planerat och inte allt för spontant.


Detta blev ett väldigt konstigt inlägg och kanske osammanhängade, men det är så jag känner mig just nu. Osammanhängande!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Titta in!


Ovido - Quiz & Flashcards