Alla inlägg den 19 april 2010

Av Camilla - 19 april 2010 13:44

Den senaste tiden har varit omtumlande, men nu äntligen har det lugnat ner sig och livet har bara blivit till det bättre.


Mycket har hänt, men jag har ingen som helst lust att titta tillbaka utan nu tittar jag bara framåt och känner mig som mig själv. Visst, det kommer att hända mycket i mitt liv det närsta halvåret, men det är bara bra saker hoppas jag.


Jag älskar min familj och älskar att se min underbara lilla tjej växa och utvecklas varje dag. Hon är en sån underbart fin tjej som är snäll och mysig och har glimten i ögat. Trodde aldrig att just jag skulle få en så fin tjej. Hon är mitt allt och jag skulle göra vad som helst för henne.

Visst, man är inte alltid glad på henne, men jag är noga med att säga varför jag är ledsen eller arg på henne och sen lika snabbt säga att jag älskar henne. Hon ska få växa upp med två föräldrar som verkligen visar henne vad kärlek är.


ÄLSKAR DIG JENNIFER!!!

 

 

ÄLSKAR DIG PETER!!!

 

Mitt liv är bäst när ni är med!

 

Ovido - Quiz & Flashcards