Alla inlägg den 9 april 2010

Av Camilla - 9 april 2010 20:42

Imorgon kl. 10.00 ska jag gå på mitt första grupptränings pass på Sats. Som tur har jag E med mig och det känns skönt. Vi ska spinna och köra core. Har varit på spinning tidigare så det är jag inte så nervös inför, men jag har aldrig varit på core förrut så det blir en ny upplevelse.

Som tur är det för nybörjare båda passen och lite grund kondition har jag ju så det borde inte vara sååå jobbigt. Hoppas att det är roliga pass för då kan jag ju kanske börja gå på såna pass istället för att alltid gå på gymavdelningen.

Måste verkligen börja komma igång nu igen. Har varit sjuk och nån gång bara inte orkat åka och träna. Men nu måste jag börja träna ordentligt så jag slipper äta vatten och bröd sista veckorna innan bröllopet för att komma i klänningen, eller iallafall att den ska sitta snyggt.


En sak måste jag snart börja leta efter och det är skor till den stora dagen. Ska prova min klänning nån dag i maj och tills dess måste jag ha hittat skor så de kan lägga upp kläningen efter hur "lång" jag blir med skorna... Hihi...


Sen ska jag snart fråga min syster om en sak. Ang inbjudningarna...


Nu ska jag gå och umgås med min underbara lilla tjej och hennes bästis M...


Vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards