Direktlänk till inlägg 1 mars 2010

Äntligen börjar det se okej ut...

Av Camilla - 1 mars 2010 20:20

Nu börjar dena flytt ta form. Inga flyttkartonger kvar och snart är alla möbler på plats. Vi har kvar lite gardiner och små fix, men det löser vi när vi hinner. Inget vi måste ha nu.

Jennifer är jätte duktig. Hon somnar i sitt rum och sover för det mesta hela nätterna där inne. Nån natt har hon till och med kommit tassande på morgonen och klättrat upp i vår säng. Sååå mysigt! Det är jätte skönt att hon äntligen har egen säng och att det går så bra att sova där, men samtidigt saknar jag att ha henne i samma rum och höra hnne andas när hon sover.

Hon är min ängel och jag älskar henne villkorslöst. Hon är så mallig över sitt rum och vill visa alla som kommer hit var HON bor.

Nu börjar även det roliga igen att behöva byta garderob åt henne. Hon har snart vuxit ur sina 92 kläder och det är bara att börja köpa 98/104... Skor är även något vi snart måste inhandla. Får se vad det blir denna vår. Gympaskor kanske? Måste ju fungera på förskolan, men även hemma. Blir nog att köpa 2 par skor och 2 par gummistövlar. Är bara så glad att hon kunnat haft sina vinterstövlar hela vintern. Få ta en dag då hon och jag åker till Stinsen eller Jakobsberg eller vällingby och handlar skor, gummistövlar och lite kläder.


Sportlovsvecka och många är lediga på jobbet. Hur skönt som helst och man orkar med lite mer på fritiden. På onsdag ska jag på en föreläsning på kvällen, men annars är inte kvällarna uppbokade. Skönt!


Internet har vi fått nu och det är jätte skönt. Nu väntar vi bara på att nummerflytten av gamla numret ska gå igenom. Tar nog en vecka till minst. MEn vi har ju mobiler och ett provisoriskt nummer.


Nu ska jag fortsätta titta på tv... Bloggar mer när jag har tid.


Uppdatering av bröllopet: Inbjudningskorten är klara och hämtade. Nu ska P bara bestämma när han ska åka in till stan och prova kläder med J och sen ska jag fixa skor och smycken. Smink och hår har jag bokat, men jag ska prata med henne när jag ska klippa mig nästa gång.


Ses!

 
 
Nettan

Nettan

1 mars 2010 21:01

VÁ???? Vaddå tillfälligt nummer????

Öööööööööö, tur att det finns mobiler....
Ska även kolla vad jag har i str 98/104...

Kraaaaaaaaaam

http://www.skorpan.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

2 mars 2010 11:04

Skönt att komma iordning. Ni har det såååå fint nu och det måste vara underbart med all yta!

Lilltjejen börjar bli stortjejen. Det är så roligt att se henne i sitt eget rum.

Imorgon börjar Grey´s! Jag tänkte "fixa" alla fem avsnitt (det är så många dom ligger före oss i US) ikväll. Vill du ha? :-)

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Nettan

Nettan

12 mars 2010 18:44

Jaaaaaaaaa, det gäller dig oxå!!! UPPDATERING med foton från nya lägeheten TACK ;)!!!!

Kul att ni följer med!

Kraaaaaaaam

http://www.skorpan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards