Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Camilla - 14 mars 2010 20:22

  

Vad kan man säga???

Du är underbar min älskade Sessa...

Crossbyxor, klänning, DIF mössa, plånbok,

napp och mjukliften till dockvagnen...

På väg och åka buss... Barns tankar är otroliga...


  

Så här glad och stolt är man när farmor och farfar är över och äter middag i nya lägenheten. Vid nya bordet och vet ni...

Jag sitter på en stol för STORA barn! 


Jag är så stolt över min dotter. Hon är omtänksam, snäll, glad, otroligt busig, envis, söt och det bästa med allt är att hon är MIN!!!


Älskar dig Jennifer!

Av Camilla - 14 mars 2010 20:17

Har fått en del påtryckningar om att lägga ut bilder på vår nya lägenhet och jag lovar, det kommer att komma, men jag vill städa innan jag tar bilderna.


Håll till godo...

Ovido - Quiz & Flashcards