Direktlänk till inlägg 14 november 2009

En lördag med mycket innehåll...

Av Camilla - 14 november 2009 22:03

Idag har det varit fullt ös enda sen imorse. Vaknade 06.00 i morse av att min lilla älskling låg och hostade så att hon kräktes upp vällingen hon fick vid 05.50 Tycker så synd om henne och skulle göra vad som helst för att föra över alla sjukdomar till mig. Vid 07.30, hade inte somnat om ordentligt efter 06.00, frågade jag Jennifer om hon ville gå upp och det ville hon så jag tog mitt täcke och la mig på soffan och myste med henne. Så underbart! Bara mysa!

Vid 08.00 var jag tvungen att gå upp för att göra iordning både mig och Jennifer. Jennifer skulle nämligen till farmor och farfar och vara där under dagen med Jonathan medans jag spelade bowling och Peter följde med och hejade. Vi åt en sen frukost och sen bar det av till farmor och farfar. Inga problem att lämna henne. Är aldrig några problem att lämna henne någonstans bara hon vet att hon ska bli lämnad.

Första matchen för dagen var ute på Lidingö mot BK Ön. Ville börja som reserv, men vi var bara åtta spelare så det var bara att spela och tycka att det var super roligt. Lidingö är inte min älsklingshall. Spelade helt okej de tre första serierna, men i den fjärde föll jag något. Fick ihop 673 och måste säga att jag är riktigt nöjd med det. Har alsrig spelat bra på Lidingö.

Efter den matchen var det bara att packa bilen igen för att nu bege sig till Högdalen och match mot BK Eva. Men innan matchen intogs en jätte god lunch och samtidigt hade vi spelare ett litet möte med vår "nya" coach! Kommer att bli super bra! Ser fram emot 2010...

Matchen började inte så bra. 158 och jag kände en besvikelse. Trodde någonstans att det skulle gå bättre. Men efter några peppade ord från mig bordspartner Kamilla och vår "nya" coach tog jag nya tag och slutade på ett fint fint resultat... 775 är det näst bästa jag någonsin haft på liga. Så himla kul! Att ha Kamilla som bordspartner har varit suveränt. Har varit så kul! Vi har skrattat och varit taggade till 200%... Tack Kamilla för 2 super roliga matcher. Vi var ju inte speciellt jämna i första... :-) 673 på båda säger ju en del!

Tack Peter för att du ställer upp och åker med mig och hejar när jag spelar. Du hejar inte bara på mig utan hela laget! Tack! (Ett speciellt tack idag eftersom du inte mår hundra och endå orkar heja och skrika!)


Efter matchen åkte vi till Nettan för att äta födelsedagsmiddag och prata lite skit!


Tack Mona och Gjörte att ni tog hand om Jennifer idag!


Jennifer somnade direkt hon la sig i sängen. Nu ska jag gå och göra mig iordning och sen ska jag krypa ner i sängen och förhoppningsvis får jag sällskap av min älskling!


Godnatt!

 
 
Ingen bild

Älsklingen

14 november 2009 22:35

Varsågod, jag gillar att titta/ heja på ER.... Ni är såååå duktiga!!

Sällskap av mig i sängen????... Ska väl kanske gå att ordna,hihi...

Älskar dig!
PUSS

 
Ingen bild

Milla

14 november 2009 22:47

Tack själv, det var kul.Men jag gillar inte att du svek mig andra matchen, vi skulle ju ha lika ;) eller det var jag som svek dig. Bra spelat!!
Tack för desnälla orden,

Kram

 
Mia B

Mia B

15 november 2009 00:12

Kul att du slutade på så bra siffror!! Grattis! Härligt att det går så bra!

Men lilla skruttungen som hostar så...usch, tycker så synd om henne. Hoppas innerligt att hon blir bättre snaaaaart!

Kram...

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Ingen bild

Peter

18 november 2009 14:48

Har jag sagt på sistonde att jag älskar dig???
Jag älskar dig!
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Titta in!


Ovido - Quiz & Flashcards