Direktlänk till inlägg 4 november 2009

...

Av Camilla - 4 november 2009 21:30

Ja, jag vet... Var ett tag sen jag bloggade. Har ingen bloggtorka, det är bara det att jag verkligen inte haft tid eller ork att blogga. Jobbar och jobbar och dessutom är en kollega sjuk just nu och då blir det lite tyngre och mer att göra. Har ingen ork när jag kommer hem. De flesta dagarna somnar jag innan 22 och det är verkligen inte vanligt för mig. Tycker att det är sååå skönt att få krypa ner i sängen bredvid P och somna nära, nära honom. Varje kväll, varje natt! Stackars P, han har inte många cm att sova på, men jag tror han tycker om det. Han klagar iaf inte!


Nu har man iaf vaccinerat sig. Många frågar mig varför jag vill vaccinera mig och det är enkelt. Jag tänker på min lilla älskling som inte får vaccinera sig och tänk om hon får influensan och inte klarar av den? Jag vill skydda henne och även alla andra jag har runtomkring mig som är ynga, gamla eller sjuka. Jag tror att jag skulle klara av en influensa, men jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag tog med mig influensan från jobbet och hem till min lilla plutt. Visst, vad som helst kan hända när som helst, men nu har jag iaf gjort det jag tycker är rätt och jag kommer aldrig att säga att de som inte vaccinera sig gör fel. Det är ens eget val. Jag har gjort mitt!


Det var länge sen jag mådde så här bra psykiskt som jag gör nu. Jag och P har nog aldrig haft det så här bra. Vi pratar, myser, är glada, mår bra och är busiga.

Jag älskar dig P, av hela mitt hjärta! Det du och jag har, har blivit så starkt och jag vet att vi kommer att kunna gå igenom vad som helst, när som helst.

Ser fram emot en underbar tid den närmaste månaderna. Julen, med allt det innebär (pyssel, mys, god mat, glada ansikten när små händer öppnar presenter/julklappar) och sen våren med allt som kommer med den. Känslor och annat!


Nu tänkte jag gå och lägga  mig i sängen bredvid P som behöver lite extra mys med tanke på vad han känner just nu... Ha de bra!

 
 
Ingen bild

Peter

4 november 2009 21:48

Jag behöver ALLTID mys, men vissa dagar mer än andra...
Tack för att du ger mig obegränsat av det, och för att du finns där för mig..
Älskar DIG!!!!!
Puss

 
Mia

Mia

6 november 2009 11:15

Härligt att du är positiv och känner glädje igen!! :-)

Lite roligt att du och P är "busiga". Undrar vad det betyder? ;-)

Kram, kram....

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Ingen bild

Peter

6 november 2009 12:26

Säg inget till Mia älskling,hahaha... Låt henne undra!!!

Älskar dig och saknar dig!!! KOM HEM NUUUUUUUU!!!!!
Jennifer saknar oxå sin mamma!!

Puss...

 
Ingen bild

Peter

11 november 2009 10:33

ÄLSKAR DIG!!!!!

PUSS...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Titta in!


Ovido - Quiz & Flashcards