Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Helgen redan förbi...

Av Camilla - 18 oktober 2009 20:33

Tiden går alldeles för fort och speciellt helgerna. Man kommer hem på fredagkvällen och då är man trött och sliten efter en veckas arbete. Man varvar ner och förhoppningsvis orkar mab vara uppe till iaf kl 23. Man vaknar på lördagsmorgonen och inser att hela dagen är fullbokad med bowling och besök hos nära och kära eller så är det fotboll och fester... När söndagkvällen kommer sitter man i soffan och tänker tillbaka och inser att hela helgen är förbi och ännu en veckas arbete börjar om ca 12 timmar.


Hur har denna helg varit då?


Kom hem vid halv 5 på fredagen och kunde sätta mig vid ett dukat bord. Tack älsklingen. Är så skönt att slippa ställa sig och laga mat när man jobbat hela dagen. Kommer ju en dag förhoppningsvis snart då jag måste göra det igen så jag kommer att njuta tills den dagen kommer.

Efter maten åker vi en snabbis till farmor och farfar för att sedan åka förbi faster Nettan och farbror Tobias och umgås lite. Jennifer kör sin enmansshow till 100%! Hon var som en duracell kanin. Speedad som bara den!

Vid 20.30 åker vi hem och Jennifer somnar på 5 röda... Super trött!


Vaknar vid 8 på lördagen och känner att jag helt av allt skulle vilja ligga kvar i sängen, men tyvärr måste jag upp för att åka ner till hallen för bowling. En mysig lördagsfrukost med hela familjen. Underbart!

Bowlingmatchen är super spännande. Vi vinner med 11-9. Åker hem ett tag för att Jennifer ska få sova lite middag och vi ska få i oss lite lunch. Efter vilan åker vi ner till hallen igen, denna gång för att se när farbror Tobias och Håkan ska spela... De vinner sin match med 11-9 oxå och efter den matchen åker vi med familjen Hallberg till City Gross och storhandlar. Vi skulle BARA följa med som sällskap, men det slutade med att vi kom därifrån med varor för 1100... Oj oj oj! Men mycket var sånt som räcker ett tag så man får väl vara glad för det lilla.

Lördagkvällen spenderades hemma hos familjen Hallberg med en super god middag och trevligt sällskap. Tack Nettan och Tobias! Jennifer var i sitt esse även denna kväll och batterierna var nya! :-)

Tyvärr måste man åka hem relativt tidigt när man har småbarn, men jag tror att ni förstår oss. Tack ännu en gång för en super dag Nettan och Tobias!


Söndagsmorgonen var super mysig. Sover till ca 9 och bara det är underbart. Sen en otroligt mysig frukost med mina älsklingar!

Dagens utflykter börjar med ett besök hos mormor och morfar. Sen hem för att äta lunch och sova middag. Sen var det dags för ljusparty hos Nettan. Peter och Jennifer åker till farfar för att busa lite.

Listan blev lång denna gång och jag längtar tills alla saker och ljus kommer. Ska bli en super mysig vinter med alla fina ljushållare och alla doftljus.


Sen en snabb sväng förbi farmor och farfar för att sedan åka hem och äta middag.


Nu sitter Peter framför tv:n och Jennifer sover. Ska få lite massage snart av min älskling och sen ska jag faktiskt sätta mig i soffan och äta lite glass... Unna mig lite inför denna nya vecka som kommer.


Ha en trevlig vecka om vi inte hörs tidigare!

 
 
Ingen bild

DIN kille

18 oktober 2009 21:22

Hög mys och trivselfaktor på den här helgen!!!!

Älskar att ligga i sängen med dig, äta frukost tillsammans samt att massera dig!

Älskar HELA dig, och allt mysigt var gör ihop... Me like a lot!!
Kyssar från din älskling!

(PS. Tack för det underbara svaret,ler.. Du vet vad jag menar, lever på det nu,hihi.DS)

 
Mia B

Mia B

19 oktober 2009 22:06

Ja, helgerna bara flyger förbi. Denna helg verkar ni ha haft fullt upp. :-)

Hehe, så Busis hade enmansshow!? Haha....kan tänka mig det! Skruttungen!

Tack för erbjudandet om att hjälpa till med papperssorteringen....men det skulle jag absolut inte kunna lasta någon annan med. Jag vet att du är skitduktig på sånt, men att göra det åt någon annan måste vara skittrist! :-)

Massor med kramisar.....

http://filmfreaket-nr1.blogspot.com

 
Ingen bild

Peter

21 oktober 2009 15:08

Älskar dig.....

Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards