Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Få det ogjort!

Av Camilla - 8 oktober 2009 23:00

Varför kan jag INTE få ner mina tankar och funderingar här på bloggen??? Kan inte ens få ut de ur huvudet, de bara flyger runt. Finns så mycket som jag skulle vilja få ur mig, men det är något som säger stopp. Vet inte hur jag ska formulera mig för att det inte ska låta konstigt och för att en del människor ska ta på fel sätt och ta illa upp.


Det har hänt så mycket i mitt liv de senaste månaderna och nu när jag sitter här är jag glad för att allt det har hänt, även fast det har sårat en del människor som jag tycker väldigt mycket om. Jag är glad för att det har gjort mig till en starkare människa, en ny människa och det har gett mig en ny chans med min älskade Peter. Jag är inte glad för själva saken, den ångrar jag så otroligt mycket. Skulle jag få göra en sak ogjord här i livet så skulle det vara den saken. Jag skulle vilja radera ut mitt liv från juni fram till slutet av augusti. Skulle jag få leva om de månaderna skulle jag göra det helt annorlunda. Raka motsatsen! Men samtidigt tror jag inte att jag skulle sitta här med min underbara familj runt mig om det inte hade hänt. Tyvärr! Tyvärr behövdes denna "sak" för att både jag och Peter skulle vakna upp och inse vad vi har tillsammans.

Jag är glad att vi sitter här nu, tillsammans och starkare än förr... Framtiden längtar jag efter och vet att du, jag och J kommer att få en underbar framtid tillsammans.


Jag vill kunna skriva precis vad jag tycker och känner här, men mer än så här känner jag inte att jag kan skriva just nu. Vet ju inte vilka som läser min blogg...


Jag hoppas att nån dag i framtiden (aovsett om det är om 10 år) få prata med dig och verkligen visa hur ledsen jag är för allt!

 
 
Ingen bild

Peter

9 oktober 2009 08:17

Som jag sa till dig igår, så ska du skriva precis vad DU känner, tycker och tänker här... Det är DIN blogg och du skriver vad fan du vill här... INGEN kan bestämma vad DU ska skriva här.. Du skriver för DIN skull, du skriver inte åt nån tidning eller organisation, utan OM man går in här, så får man räkna med att läsa både bra o dåliga saker.. INGEN är tvingad att gå in på DIN blogg, och de som gör det får då ta det som skrivs....( Men jag vet att du inte tänker så..)
Många kyssar från din "frispråkiga" älskling

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 13 april 2013 21:18

Finns det energi till att börja blogga igen? Vi får se! ...

Av Camilla - 8 augusti 2012 10:52

Vad avgör att en viss person är ens vän? Hur ska en vän vara? Under årens lopp har min syn på vänner förändrats och jag har lärt mig se vilka som är ens riktiga vänner och vilka som inte är det. Jag har förlorat vänner och jag har fått nya. De nya ...

Av Camilla - 5 augusti 2012 16:43

Är det så här svensk sommar kommer att vara i fortsätningen? Jag vill ha riktig sommar och jag vill ha det alla sommar månader. Inte bara några dagar.   SOMMAR KOM TILLBAKS! ...

Av Camilla - 1 augusti 2012 22:17

Jag har en last när det gäller sötsaker och det är CHOKLAD! Eller rättare sagt MÖRK CHOKLAD! Helst 70 % och över. Var på Coop i Bromma Blocks igår och hittade deras choklad avdelning. Fin choklad! Choklad praliner. Köpte choklad för 65 kr. Och fick 1...

Av Camilla - 18 juli 2012 09:32

Måste ju bara testa den nya appen. Kanske får mer lust att blogga nu när man kan blogga från mobilen, typ när man ligger i sängen el är på språng ute. Har inte berättat här på bloggen, men jag är sen 3 månader tillbaks två barns mamma... Hur unde...

Ovido - Quiz & Flashcards